Ardn-bnb biedt eigenaars die hun accommodatie voor toeristische doeleinden willen verhuren de mogelijkheid om het verhuurbeheer in eigen hand te nemen.
De diensten omvatten
- Advies over het optimaliseren van het pand voordat het wordt verhuurd.
- Professionele fotoreportage en publicatie van advertenties op diverse platforms.
- Beheer van de boekingskalender, prijzen en promoties.
- Beheer van de betalingen.
- Contact met reizigers 24/24 (Fr, Ndls, Eng).
- Automatisering van check-in en check-out via onze tools en applicaties.
- Schoonmaak na vertrek, wassen en bijvullen van verbruiksgoederen.
- 24/7 technische bijstand in geval van storingen of problemen tijdens de huurperiode.
- Kleine reparaties en onderhoud.
In dat geval kunt u hen rechtstreeks doorverwijzen naar onze website www.ardn-bnb.be om commissies van andere platforms te vermijden.
Dankzij onze ervaring op het terrein stellen wij een periodieke prijslijst op (hoogseizoen, middenseizoen, laagseizoen, midweek, weekeinde).
Wij optimaliseren ook onze tarieven in functie van de uitzonderlijke periodes die zich in de loop van het jaar kunnen voordoen (sportevenementen in de regio, festivals, enz.).
Op die manier zoeken wij naar de juiste prijs om het boekingspercentage en de rentabiliteit te maximaliseren.
Wij vragen een borgsom van elke reiziger die in uw accommodatie verblijft. Dit staat in uw advertentie.
Het bedrag van de borg is gelijk aan ***. Het zal alleen worden gebruikt in geval van een geschil tijdens de huurperiode.
In geval van breuk voorziet ons contract dat wij tussenkomen voor elke dringende en noodzakelijke herstelling die 350€ exclusief BTW niet overschrijdt (Voorbeeld: een waterlek dat de woning zou kunnen aantasten, een elektrische panne, ...).
Indien de reparatie zwaarder werk vereist, zullen wij u een prijsopgave doen die u vrij bent te aanvaarden of te weigeren.
Wat er ook gebeurt, wij houden u zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Indien de reiziger verantwoordelijk is voor breuk of diefstal (bewezen), zullen wij, dankzij het bestaande statiegeldsysteem, ervoor zorgen dat het bedrag van de schade van de borgsom wordt afgetrokken.
Overeenkomstig de geldende wetgeving verbindt de eigenaar zich ertoe uiterlijk bij de inwerkingtreding van dit contract een verzekeringspolis af te sluiten die zijn aansprakelijkheid dekt in geval van brand of schade aan de accommodatie. De eigenaar verbindt zich ertoe zijn verzekeraar in kennis te stellen van de kortetermijnverhuur van zijn eigendom, zodat de aansprakelijkheid van de klanten in zijn dekking is opgenomen.
U kunt ons het beste per e-mail bereiken op welcome@ardn-bnb.be
Of per telefoon op 084.45.63.97
Aarzel niet om onze website www.Ardn-bnb.be
Het hele punt van onze diensten is om u zo veel mogelijk vrij te maken.
In geval van een probleem in uw woning, zullen wij zo snel mogelijk ingrijpen om de situatie te verhelpen. Ons contract laat ons toe om in te grijpen voor dringende en noodzakelijke herstellingen die de 350€ exclusief BTW niet overschrijden (Voorbeeld: een waterlek dat de woning kan aantasten, een elektrische panne, enz.)
Als de reparatie zwaarder werk vereist, zullen wij een prijsopgave doen die u vrij bent te aanvaarden of te weigeren.
Wat er ook gebeurt, wij houden u zo spoedig mogelijk op de hoogte.