Close

Wat uw pakket omvat

Om het simpel te zeggen, wij zorgen voor alles!

Analyse en advies

Wij organiseren een ontmoeting, wij bestuderen uw eigendom om een geschikte prijs te bepalen en uw inkomsten te optimaliseren. Wij stellen manieren voor om de kwaliteit van uw accommodatie te verbeteren. Dit alles zonder enige verplichting tot iets achteraf.

 

Wij zullen dan een dynamische prijslijst opstellen naargelang van het seizoen (hoogseizoen, middenseizoen, laagseizoen, midweek, weekend). Wij zullen ook aanpassingen doen in functie van de uitzonderlijke periodes die zich in de loop van het jaar kunnen voordoen (sportevenementen in de regio, feestdagen, enz.)

 

Op die manier zoeken wij de juiste prijs om de bezettingsgraad en uw rentabiliteit te maximaliseren.

Beheer van de advertenties

Wij maken gebruik van een professionele fotografische dienst om de beste foto's van uw accommodatie te maken.

 

Wij zorgen voor de opmaak van de advertenties en besteden bijzondere aandacht aan het aantrekkelijk en persoonlijk maken van de tekst, zodat u zich van de concurrentie kunt onderscheiden.

 

Deze zullen zichtbaar zijn op verschillende platforms om u de beste zichtbaarheid te bieden (Airbnb, Booking en ook ons Ardn-bnb platform). Wij geven een beeld dat overeenstemt met wat u aan de reizigers wilt overbrengen. Ardn-bnb maakt gidsen over de werking van de accommodatie en de bezienswaardigheden in de omgeving voor de klanten.

Interactie met reizigers

Wij communiceren met de reizigers per bericht of telefoon, voor, tijdens en na hun verblijf met de kortst mogelijke responstijd.

 

Wij zorgen voor hun aankomst en vertrek via een autonoom toegangssysteem en voeren bij vertrek, tijdens de schoonmaakdienst, een inventarisatie van de inrichting uit. De eigenaars hebben te allen tijde toegang tot de verhuurkalender, de details van de reserveringen en hun prijzen.

Wasserij en schoonmaak

Wij adviseren u bij de aanschaf van beddengoed (lakens, handdoeken, badmatten, theedoeken), maar u bent hiervoor zelf verantwoordelijk.

 

Wij zorgen voor de wasservice. Onze teams zorgen voor de schoonmaak van uw accommodatie na elke verhuur. Zij organiseren ook het sorteren van afval en de verwijdering ervan.

 

De schoonmaakkosten zijn voor rekening van de reizigers. Zij worden rechtstreeks toegevoegd aan het bedrag van hun reservering. Basis verbruiksgoederen zijn beschikbaar voor de gasten (zeep, shampoo, vuilniszakken en toiletpapier) en wij zullen zorgen voor het aanvullen ervan.

Onderhoud van accommodatie

Ardn-bnb draagt zorg voor de kleine klusjes en het onderhoud die nodig zijn voor het goed functioneren van uw accommodatie binnen de grenzen van het huidige beheer en/of houdt toezicht op deze diensten in geval van uitbesteding.

 

Wij kunnen ook alle werkzaamheden en reparaties aan de accommodatie uitvoeren, in overeenstemming met uw overeenkomst, als deze buiten het bereik van het routinebeheer vallen.

 

Wij zullen u op de hoogte stellen van eventuele schade die tijdens de inventarisatie van de armaturen wordt geconstateerd. Wij handelen altijd in het beste belang van de eigenaar in alle zaken die betrekking hebben op het beheer van de accommodatie.

24/7 klantenservice

Wij staan 7 dagen per week, 24 uur per dag ter beschikking van onze cliënten. In het geval van eventuele problemen of noodgevallen, zal het Ardn-bnb team reageren op hun behoeften door een bezoek aan de woning indien nodig.

 

Wij bieden ook toeristische informatie, gepersonaliseerde lokale aanbevelingen en onderhandelen met lokale partners over kortingen voor reizigers.

Ardn-Bnb Logo

Ce site Web utilise des cookies pour vous garantir la meilleure expérience sur notre site Web.